miércoles, julio 07, 2021

Per els malats de cancer

Per tots els que lluiteu cada dia.. No puc dir que aquest serà el meu últim post per un temps, però potser l'últim de sentit ....
Certament, en els moments més difícils de la vida t'adones que són veritables amics o les persones que realment et aprecien 
Desafortunadament, alguns amics fan clic a "m'agrada" però en realitat no prenen temps per llegir el seu estat si veuen que és llarg.
He decidit publicar aquest missatge en suport d'una persona molt especial per a mi que va lluitar fins al final amb fermesa i energia. Que ens va ensenyar com viure cada dia com si fos el dia més bonic! Que va omplir el món amb una bella somriure i un esperit dolç.
Ara miro els que van a tenir temps per llegir aquest post fins al final ..... (suposo que vaig a endevinar els primers 5 )
(Així que tan cert) .....
El càncer és molt invasiu i destructiu per al nostre cos, fins i tot després d'acabar el tractament, el teu cos segueix lluitant amb tu mateix tractant de reconstruir tots els danys causats per la radiació i la quimioteràpia. És un procés molt llarg. (100% veritable)
Si us plau, en honor a un membre de la família o un amic que ha mort, o segueix lluitant contra el càncer, o fins i tot ha tingut càncer, però està curat; copiar i enganxar (no compartir) a La teva pàgina.
Així que vaig a saber qui ha llegit el meu estat, si us plau escriviu "fet"
En memoria dels que pateixen o han patit aquesta malatia.

 

No hay comentarios: